Nexstep zoekt een nieuwe office manager/secretaresse

Wie zijn wij?
Nexstep is het gezamenlijke initiatief van EBN en de Nederlandse olie- en gasindustrie, vertegenwoordigd door NOGEPA. Het is onze ambitie om de toepassing van hergebruik en samenwerking in ontmanteling van de olie- en gasinfrastructuur in Nederland te stimuleren. Wij delen kennis en ervaring, stimuleren innovatie en bevorderen effectieve en efficiënte regelgeving – allemaal met de duidelijke ambitie om bij te dragen aan de energietransitie.

Wat ga je doen?
Als Officemanager / Secretaresse ben je, binnen een klein team, verantwoordelijk voor de secretariële en administratieve ondersteuning van ons kantoor in Den Haag. Binnen de taakomschrijving valt een breed scala aan werkzaamheden, zoals office management, opnemen telefoon, behandelen correspondentie, administratie, het organiseren van interne en externe meetings en evenementen enz. Voor deze positie zoeken wij een parttime professional (32 uur).

Wie zoeken we?
Je bent een zelfstandige Officemanager / Secretaresse, een ware teamplayer en hebt interesse om het secretariaat van ons kantoor in Den Haag te runnen. Je bent een professional en ambassadeur voor Nexstep. Je voelt je thuis in een informele, collegiale en professionele sfeer.
Daarnaast beschik je over:
• Minimaal een HAVO/MBO-diploma, aangevuld met een secretaresseopleiding,
• Ervaring met MS-Office tools (MS-Word, MS-Excel en MS-Outlook) en social media;
• Minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
• Je bent dienstverlenend, representatief, accuraat, professioneel, vriendelijk, assertief en een ware teamspeler;
• Je hebt een goed ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel en je bent in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken, betrouwbaar en discreet;
• Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden en je kunt je zowel mondeling als schriftelijk uitstekend uitdrukken, zowel in het Nederlands als in het Engels;
• Je beschikt over aantoonbare secretariële kennis, vaardigheden en attitudes, die nodig en wenselijk zijn voor het zakelijk en professioneel functioneren in een formele omgeving
Het is belangrijk dat je flexibel inspeelt op veranderingen binnen het bedrijf en je vindt het een uitdaging om ook in drukke tijden het overzicht niet te verliezen en het werk goed af te ronden.

Wat bieden we?
In eerste instantie een tijdelijk contract van 32 uur per week, met daarna de mogelijkheid voor een vaste aanstelling. We bieden een marktconform salaris afhankelijk van je werkervaring en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Contact
Heb je interesse stuur dan je CV naar jacqueline.vaessen@nexstep.nl